wide_detail_picture.jpg

Häng med oss!

image.png

Tycker du att insparken varit de roligaste 3 veckorna i ditt liv?

Vill du vara med och arrangera nästa års inspark?

Då har du hamnat rätt!

Om du inte bara vill vara med på våra olika event utan vill arrangera pubar, sittningar, spelkvällar och annat kul så kan du aspa Haddock!  Håll utkik här för våran facebook-grupp för att anmäla dig till event.

Dessutom ger dig föreningslivet följande;

• Man får en extra (lila) familj

• Föreningsplaggen är fina (speciellt lila sådana)

• Alla underbara människor man träffar - både i egna föreningen men även i andra föreningar och från andra städer

•  Det finns alltid något kul att göra - om det inte finns arrangemang kommer folk spontanhänga.

• Universitet blir mer än bara plugg.

Aspa betyder att man aspirerar att vara med i en förening.
Först är man asp (aspirant), efter invalet blir man sittande i 1 år och därefter blir man gamling. Som asp hänger du med föreningen, du får lära dig mer om föreningslivet, du får chansen att vara med och arra pubar, sittningar och andra event. Du får även delta i föreningsmöten som äger rum varannan vecka, utöver detta kommer du även hitta nya kompisar och ha en underbar aspning.

Tveka inte att höra av dig om du har frågor eller funderingar om aspning!